Holambra week 10

9 juli 2018 - Holambra, Brazilië

Hallo allemaal,

De laatste week hebben wij nog doorgebracht in het bedrijf. Het laatste weekje stond, vooral in het teken van het afronden van alle opdrachten en het afscheid nemen van alle contacten die wij deze periode hebben gemaakt.

Op de woensdag zijn Sem en ik nog wezen uiteten met, onze stagebegeleiders die ons deze periode veel hebben geholpen. Het was erg lekker en ze waren gelukkig zeer tevreden over het werk wat wij geleverd hadden, deze hele periode. Dit gaf ons een goed gevoel en we stapten met een ervaring rijker het bederijf uit.

Ik hoop dat jullie een beetje genoten hebben van het lezen van mijn blogs. Ik heb ieder geval een super en enorm leerzame stage gehad. Enorm veel nieuwe mensen leren kennen en een hoop onvergetelijke dingen gedaan.

Ik  hoop dat ik sommige van jullie de komende periode nog, ergens tref om jullie nog eens te vervelen met mijn enorm lange verhalen. Voor nu, onwijs bedankt voor het lezen van mijn blogs. Deze hou ik lekker kort.

DE MZLLLLL

Nelis

1. Frans:
    10 juli 2018
    Niels, bedankt voor het meelezen. Mooi dat jullie complimenten hebben gekregen van je begeleiders! Goed gedaan.